Op zoek naar professionele reinigingsproducten en -machines? Neem contact met ons op via 0344 633 698!
Volg ons ook op social media

Service

Een persoonlijke benadering

Klantenservice en klantgerichtheid zijn heel belangrijk bij Cleancare B.V. Wanneer u ons belt, kent de persoon aan de andere kant van de lijn niet alleen onze producten, maar is ook op de hoogte van uw bedrijfsactiviteit en uw behoeften. Een andere benadering van het woord service, daar draait het om. Service is voor ons niet alleen bij u over de vloer komen als uw machine stuk is.

Natuurlijk verschijnen wij ook ter plaatse als uw machine op een ongewenst moment stuk gaat om zo snel mogelijk de storing te verhelpen.

Goed onderhoud is van doorslaggevend belang voor de levensduur van iedere machine, gekocht bij Cleancare B.V. Wij zijn dan ook groot voorstander van het afsluiten van onderhoudscontracten met de gebruikers van onze machines.

De onderhoudscontracten variëren van een eenvoudig onderhoudsabonnement, waarin wordt vastgelegd dat één of meerdere malen per jaar een onderhoudsbeurt tegen een vast tarief wordt uitgevoerd, tot een full service onderhoudscontract waarbinnen alle onderhoud, reparaties en de vervanging van slijtdelen zijn opgenomen. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om een tussenvorm af te sluiten, bijvoorbeeld een full service onderhoudscontract met uitsluiting van de slijtdelen. Zo kan voor elke situatie een passende oplossing geboden worden. Vanzelfsprekend kan er ook voor gekozen worden om het onderhoud zelf uit te voeren.